HTML

nemo

itt kéremszépen nem történik semmi de az nagyon ;)

Friss topikok

  • kicsiZé: no majd akkor okosíthat engem is, kedves^^ (2009.12.06. 22:10) hmmm

Linkblog

sose kell cím

2009.09.08. 20:57 nemo576

mára vége a melónak. lenyomtam 450km-t, megszereztem a talajból, amit meg kellett. vettem nagyon tuti jó sört. nem is keveset :D, sokat. feketét, is meg 9%os világosat. iszonyat jó, kár, hogy ebből csak keveset vettem. úgyis járok még arra, majd lesz másik ^^

7re értem vissza a céghez, főnökömmel is összefutottam, és már egyből munkát akart rámsózni. kár, hogy 3,5 órája lejárt a munkaidőm, és a túlóra mint olyan, nem létezik nálunk. úgyhogy munka sem létezett már akkor. nemúgyvan az. nem mintha munkaundorom lenne, csak sokkal szívesebben túlórázik az ember, ha érez is a számláján ebből valamit. márpedig én nem szoktam. ennyi.

kezd hatni ez a kis sör. nemhiába, kijöttem már a gyakorlatból. 4 sörtől beszélni alig bírok. a jókis iskolás években bezzeg 10ig meg sem álltunk. így megy ez. ha másnap kell az agy, akkor nincs vedelés minden nap. nekem legalábbis nem megy. kedves barátosnémnak nemsokára névnapja lesz, ki kell találni valami igazán jót. úgyis olyan ritkán kap szegény ajándékot. egyenlőre fingom nincs mit, de messze van még. 1 hét:D a virág tuti. aztán emellé kel még valami okosság. meglátjuk.

munkatársamnak is lesz névnapja. sőt, egyből kettőnek. szombaton. ez már komolyabb feladat. sosem tudom, hogy kinek mit és miért vegyek, vagy úgy egíyáltalán. helyesírási hiba elgépelés. nemérekel:D

nekik is ki kell okoskodni valamit. ezt is meglátjuk...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szocskekuki.blog.hu/api/trackback/id/tr481369611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása