HTML

nemo

itt kéremszépen nem történik semmi de az nagyon ;)

Friss topikok

  • kicsiZé: no majd akkor okosíthat engem is, kedves^^ (2009.12.06. 22:10) hmmm

Linkblog

2009.09.09. 20:26 nemo576

egy újabb eredményekben gazdag nap telt el. ami a munkát illeti. a szokásos móka, ha a labroban töltöm az időt. délutánig semmi. aztán meg jajj, ez meg ez meg az. fél5. senkit nem érdekel, van még mit csinálni...

délelőtt elmentem az autóba/hoz/hez/höz izzókészletért, aztán meg egy műszerért, amit kalibrálni vittem. jófejek voltak, azt mondták, majd hívank, ha készen van. hogyne. hívtam őket, óó, már kész van, csak még "nem volt időm" kitölteni a papírokat. hogyne. odamentem, senki nem csinált semmit. legalábbis így tűnt. kb mint nálunk. voltam már máshol is hasonló laborban, mint a miénk. ott sem csinált senki semmit. mégis valahogy halad a munka. :D

melleselg én ezt totál nem értem. benéztem egyik helységbe, sehol senki. másikban beszélgettek, harmadikban szintén, negyedikben mintha dolgoznának, de semmit nem csinálnak, ötödikben szintén beszélgettek. persze a meló bekészítve, hogy ha kell, akkor úgy tűnjön, mintha éppen dolgoznának. nálunk is ez megy. így is kell.:D csak óvatosan, hoy le ne bukjon az ember:D játék megy, aztán meló meg háttrében, pár könyv, füzet szétdobálva, időnként arrébb pakolva, hogy azért ne ugyanúgy nézzen ki az egész... de ha így is megy a szekér, akkor minek kihajtani a belünket? úgysem lesz semmi következménye.

most második napja iszogatom a feketesört. nagyon tuti cucc. üt is mint a picsa, meg fonom is. nemsokára jöhet az újabb töltés. aztán meg lehet, hogy lassan alvás lesz? könnyen lehet, mert kezd nagyon nehéz lenni a fejem:D

éljen a békésszentandrási fekete sör

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szocskekuki.blog.hu/api/trackback/id/tr91371775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása