HTML

nemo

itt kéremszépen nem történik semmi de az nagyon ;)

Friss topikok

  • kicsiZé: no majd akkor okosíthat engem is, kedves^^ (2009.12.06. 22:10) hmmm

Linkblog

karányony-13

2009.12.11. 06:56 nemo576

decEMBER :D

vidáman telnek múlnak a napok. nemsokára karácsony, de még tulajdonképpen szinte semmi ajándékot nem vettem. a legroszabb, hogy még ötletem sincs. igaz, hogy már csak két embernek kell venni:) ja meg a munkahelyes-.-

kissé eltévedtem ami a fizetésig hátralévő időt illeti. azt hittem, még van két hét:D közben meg legalább 3. nembaj. létrehozva a kincstár, amiben szépen gyűlni fog a péz, aztán majd amikor telilesz, szépen elköltöm valami ökörségre:D

a dohányzáson megspoórolt pénz felét is félre kellene tenni:D akkor lenne ám sok della:D

az a baj ebben az országban, hogy szinte lehetetlen spórolni. egy átlagfiatalabbank mint én pl. mindig kell valami baromságot venni. minden hónapban. csak azért, hogy ne legyen jó, és ne az legyen a hónap végén, hogy asztakurva, dejó, 2 hónap alatt összeszedtem a nyaralásra 50ezret:D vagy hogy egyáltalán nem lehet úgy spórolni, hogy megveszem amit akarok, meg ami marad, az eg szépen kamatozik. más helyeken ez így megy. itt is így kellene. dehát magyarószág. így nem lehet előre tervezni dolgokat. mikor lesz meg a háttér hogy család meg gyerek meg lakás meg autó? meg nyaralás? kb soha. ez itt a gond-.-

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szocskekuki.blog.hu/api/trackback/id/tr891589720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása