HTML

nemo

itt kéremszépen nem történik semmi de az nagyon ;)

Friss topikok

  • kicsiZé: no majd akkor okosíthat engem is, kedves^^ (2009.12.06. 22:10) hmmm

Linkblog

hétfő

2009.12.07. 19:43 nemo576

na, írunk ma is, hogy tudjon mit olvasgatni az asszony:P

ma igencsak jó volt a hangulat. nemtudom miért, de annak ellenére, hogy hétfő van, kiváló nap volt:) ment a munka is ezerrel, felefedeztem a lakástakarékossági pénztárt, ha előbb tudtam volna, hogy van ilyen, és ennyit lehet vele összeszedni, akkor már régen befizettem volna egyre. jónak tűnik. és fontos is. mert máshogy ugye nem lehet lakáshoz jutni. :D csak ha szerzek/ünk magunknak.:P

a közeljövőben be is iktatok egy kis banklátogatást. hogy méginkább képbe kerüljek.

holnap már kedd. volt a dolgozóban a mikulás. csak én nem kaptam semmit:D vagy legalábbis az asztalomon nem véltem felfedezni sokmindent. miután kiosztottam a dolgokat, már persze, jaaa, volt a mikulás. hogyne.... és akkro kaptam ezt azt. jó, tavaj én nem vettem senkinek semmit:D eszembe sem jutott. nem vagyok én miklós... namajd, ha gyerekek lesznek a házba:D

halgassunk egy kis tankcsapdát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szocskekuki.blog.hu/api/trackback/id/tr791581319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása